» IV. Přebírání zboží
IV. Přebírání zboží

 

1. Kupující se zavazuje převzít zboží na adrese uvedené na objednávce. V případě opětovného zasílání zásilky z důvodu jejího nepřevzetí, snáší přepravní náklady kupující.

2. Při přebírání produktu je spotřebitel povinen zkontrolovat fyzickou neporušenost a kompletnost zásilky. Pokud je zásilka viditelně poškozena a zničena, spotřebitel je povinen bez převzetí zásilky ihned kontaktovat prodávajícího a se zasilatelskou společností sepsat Zápis o škodě na zásilce. Jakékoliv pozdější reklamace na množství a fyzické porušení produktu nebudou akceptovány.

3. Kupující nabývá vlastnická práva k produktům uhrazením plné ceny a dalších peněžních částek dohodnutých v kupní smlouvě na dálku na účet prodávajícího. Do doby přechodu vlastnických práv z prodávajícího na kupujícího, který produkt v držení, má kupující všechny povinnosti uschovatele věci a je povinen produkty a služby na vlastní náklady bezpečně uschovat a označit je tak, aby byly za každých okolností identifikovatelné jako produkt prodávajícího.

4. Prodávající je oprávněn požadovat splnění závazků, zejména uhrazení ceny za produkty a služby, a to bez ohledu na to, že vlastnictví k produktu a služby ještě nepřešlo na spotřebitele.

5. Nebezpečí škody na produktech přechází na kupujícího okamžikem převzetí kupujícím nebo jeho zmocněncem.

Přepravní náklady při výměně produktu na adresu prodávajícího nese kupující včetně odeslání nového zboží. Pokud však hodnota zboží přesahuje výšku minimálně 1360Kč tuto výměnu hradí společnost, tedy prodávající.

* Vyskytl se problém s objednávkou? Nebojte se, můžete ji tak odeslat na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Pčolinská 625, 069 01 Snina nebo to dokážete vyřešit i v rámci vaší země. Případně reklamace posílejte na - ARTMIE spol. s r.o., Tečovská 1292, Zlín 76302 - v tomto případě výhradně společností PPL.

NzYxZmY