S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery.

» VIII. Reklamační řád
VIII. Reklamační řád

 

1. Obecně, pokud v obchodních podmínkách není uvedeno jinak, je záruční doba pro plnění spotřebitelských smluv stanovena na minimálně 24 měsíců.

2. Reklamovat je možné pouze produkt zakoupen a zaplacen u prodávajícího. Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit reklamované produkt čistý, mechanicky nepoškozené, v originálním balení, včetně manuálů, záručního listu, faktury nebo jiného dokladu o zaplacení produktu prodávajícímu. Reklamace musí být ohlášena písemnou formou a to prostřednictvím online formuláře pro zpracování vráceného zboží, který najdete > ZDE <
. Při uplatnění reklamace se spotřebitel řídí pokyny prodávajícího.

3. Pro urychlení reklamace může kupující zaslat fotografii poškozeného zboží na email prodávajícího [email protected]. Fotografie by měla být zhotovena tak, aby na ní byla co nejlépe viditelná reklamovaná vada.

4. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k chybě došlo mechanickým poškozením výrobku, používáním produktu v nevhodných podmínkách, neodbornou opravou nebo výměnou části výrobku, nedodržením příslušných norem ze strany kupujícího nebo osoby, která kupujícímu opravu nebo výměnu částí produktu vykonávala, nebo pokud byl převeden zásah do produktu jinou než oprávněnou osobou. Ze záruky jsou také vyjmuty vady způsobené živelnou pohromou a nesprávným zacházením.

5. Pokud byl kupujícímu dodaný produkt, který si neobjednal, jako podklad pro reklamaci zašle fotografii celého doručeného produktu a kódu jeho kódu, který je uveden na krabici, v níž byl produkt doručen. Fotografii nám následně odešlete na [email protected]

6. Pokud kupující přebral produkt, který je viditelně poškozen tj. byla poškozena i krabice, ve které Vám byl obraz doručen, se reklamace nevztahuje (toto upozornění je uvedeno i na krabici, ve které Vám bude produkt doručen, takto poškozený produkt od kurýra nebo pošty nepřebírejte).

Přepravní náklady při výměně produktu na adresu prodávajícího nese kupující včetně odeslání nového zboží. Pokud však hodnota zboží přesahuje výšku minimálně 1360Kč tuto výměnu hradí společnost, tedy prodávající.

Vánoční dárky, které nikoho nepotěší? Takhle to změníte!

08.12.2023

Co koupit ženě/muži/dětem na Vánoce? Velmi častá otázka a častokrát to skončí zbytečnostmi, které možná...

Emoce na Stěnách. Jak Barvy a Obrazy Ovlivňují Náladu?

05.10.2023

Objevte tajemství psychologie barev a rozlušte otázku, jak vám správné odstíny a obrazy na stěnách mohou...

Jak oživit obývací pokoj zelenou sedačkou: 5 designérských tipů

13.09.2023

Jak přizpůsobit obývací pokoj zelené sedačce? Našli jsme inspiraci u předních světových designérských...

Jak udělat obývací pokoj světlejší: 10 tipů od odborníka na design

21.08.2023

Získat více světla do obývacího pokoje je jednodušší, než si myslíte. Zkuste tyto osvědčené rady od odborníka...


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MWJjNWY0
Oblíbené produkty
Celkem: 0
Vše do košíku