» Kvalita služeb a reklamace
Kvalita služeb a reklamace

 

Volal jsem na uvedené číslo a nikdo mi nezvedá?


V takovém případě se ujistěte zda jste telefonovali v čase určeném pro zákaznickou linku, který je v pracovní dny od 8:00 do 15:30 h. Pokud Vám ani v ten čas nikdo telefon nezvedal, zkuste zavolat ještě jednou, případně napsat e-mail. V případě nespokojenosti můžete kontaktovat jednatele společnosti MY HOME, s.r.o prostřednictvím e-mailu jednatel@obraznastenu.cz.

 

Na můj email mi nebylo odpovězeno do 48 hodin, v čem je problém?

V takovém případě zkuste zavolat na naši zákazníku linku 728 577 142 nebo kontaktovat manažéra společnosti MY HOME, s.r.o. prostřednictvím e-mailu pripominky@obraznastenu.cz.

 

Pokud nejsem spokojen se službami Centra služeb zákazníkům, na koho se mám obrátit?

V takovém případě prosím kontaktujte manažéra společnosti MY HOME, s.r.o prostřednictvím e-mailu pripominky@obraznastenu.cz.

 

Jak mám postupovat pokud chci zboží reklamovat?

V takovémto případě je třeba provést abyste nás kontaktovali emailem reklamace@obraznastenu.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max.48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při reklamaci.

 

Pokud dostanu objednaný tovar poškozen, co mám dělat?

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat zda přepravní obal
nebyl poškozen, případně zásilku před kurýrem rozbalit a obraz zkontrolovat. Pokud byl tovar poškozen při přepravě, je třeba podat reklamaci v dané přepravní službě. Pouze v takovém případě uznáme reklamaci tovaru.

M2Y3OGMxZ