» Výměna a vrácení zboží
Výměna a vrácení zboží

 

Jaký je rozdíl mezi výměnou a vrácením zboží do 30 dnů?

Pokud chcete zboží vyměnit,
je potřebné ho zaslat na naší adresu, poštovní poplatky nehradíme. Na vlastní náklady Vám pošleme nové zboží, které jste si vybrali na výměnu. Pokud chcete zboží vrátit, zašlete nám ho na vlastní náklady, přičemž Vám poštovné na základě platného zákona nepreplatíme.

 

Pokud chci zboží vrátit, jak mám postupovat a za jakých podmínek to mohu udělat?

V takovémto případě je třeba kontaktovat nás e-mailem reklamace@obraznastenu.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max.48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při vrácení zboží. Podmínkou při vrácení je aby bylo zboží nepoškozeno a doba od převzetí zásilky nebyla delší než 30 dnů. Náklady při vrácení zásilky hradí kupující.

 

Chci vyměnit zboží, jak mám postupovat?

Je třeba nás kontaktovat e-mailem reklamace@obraznastenu.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max.48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při vrácení zboží. Náklady na poštovné za
vyexpedování nového zboží hradí prodávající.

 

Pokud se mi nebude zboží líbit, vrátíte mi peníze?

Pokud se Vám zboží po doručení nebude líbit, můžete nám ho do lhůty 30 dnů od doručení zásilky vrátit. Avšak zboží nesmí být poškozeno. Po obdržení zboží Vám bude platba vrácena do 15 pracovních dnů. Poštovné však podle platného zákona prodejce neproplácí.

 



YzM0NmJ